Ondersteuning bij Elysee Dental


Bij ons staat klantenondersteuning op de eerste plaats. We streven ernaar om onze klanten te voorzien van de best mogelijke ondersteuning, precies daar waar ze het nodig hebben. Of het nu gaat om het beantwoorden van vragen, het oplossen van problemen of het bieden van begeleiding, we zijn er om te helpen. Ons toegewijde team staat klaar om elke uitdaging aan te pakken en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn.

All-in-one order/communicatieplatform

Iris

Alles valt en staat met de juiste en goede communicatie!

IRIS is een alles-in-één oplossing waarmee u de dossiers die u naar Elysee stuurt kunt beheren.

Dit GDPR compliant platform zorgt onmiddellijk voor een digitale upgrade van uw praktijk waarbij uw patiënten wensen, patiënten foto’s en digitale IOS bestanden allemaal aan ons worden doorgegeven via een intuïtief online platform.

Servicelijn

We helpen u graag

Geen enkele patiënt vindt het fijn om te wachten op een rebasing of een reparatie van elementen. Wij hebben servicelocaties door heel Nederland zodat wij u en uw patiënt een snelle service kunnen bieden.

Reparaties, rebasingen en uitbreidingen tot en met vier elementen die ’s morgens vóór 10.00 uur bij ons worden aangemeld, worden diezelfde dag uiterlijk om 16.00 uur weer bij u op de praktijk afgeleverd.

Kleur bepalen

We denken met u mee

Het bepalen van de juiste tandkleur voor kroon- en brugwerk luistert nauw. Wanneer u niet beschikt over een digitaal apparaat voor kleurmeting, adviseren wij u om contact op te nemen met één van onze tandtechnici of Accountmanagers. Vanuit hun expertise denken zij graag met u mee, met inzet van de digitale middelen die in onze laboratoria voorhanden zijn.

Instructievideo’s

Kennis delen is de start van alles

Wij willen onze expertise delen en uw werk als tandarts efficiënter en overzichtelijker maken. Daarom bieden wij webinars, campusavonden en instructie- en informatieve video’s om u te helpen op de hoogte te blijven van de nieuwste tandheelkundige technologie.

Extra ondersteuning

Hoe ondersteunen wij u verder?

Bij Elysee Dental vinden we het belangrijk om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Niet alleen goede kwaliteit tandtechniek, ook kunt u als klant van Elysee Dental een totaalpakket aan service verwachten. Een aantal voorbeelden hiervan zijn:

KPT’ers

Bij het vergrijzen van onze samenleving zien we ook het aantal prothese patiënten de laatste jaren sterk toenemen. Veel tandartsen zien echter op tegen het arbeidsintensieve en foutgevoelige werk, wat het aanmeten van een goede prothese met zich mee brengt. Bij Elysee Dental is het mogelijk om via de verlengde armconstructie, voor minimaal één dagdeel per week, een KPT’er het prothesewerk in uw praktijk te laten verzorgen. Uiteraard neemt deze specialist ook de nazorg op zich.

Praktijkondersteuning

Het kan voorkomen dat u als tandarts in een situatie komt waarbij u graag het advies wilt van een tandtechnieker. Telefonisch overleg met één van onze technici is altijd mogelijk. Zij helpen u graag om in elke situatie de beste oplossing te bieden.

Eigen team met vaste contactpersonen

Een goede communicatie tussen het tandtechnisch laboratorium en de tandarts is van essentieel belang om met elkaar tot een goed eindresultaat te komen. Bovendien heeft iedere tandarts een eigen manier van werken. Om snelle, maar zeker ook goede communicatie met elkaar te hebben, heeft elke klant bij ons een vast team waarmee hij/zij kan overleggen. Het team bestaat uit uw Accountmanager, een tandtechnieker en medewerkers van de afdeling orderproces.

Verschillende logistieke mogelijkheden

Voor het ophalen en bezorgen van pakketten maken we bij voorkeur gebruik van onze vaste nachtkoerier. Dit is voor u als klant de snelste en meest eenvoudige manier.

We begrijpen echter dat het niet bij alle praktijken mogelijk is een kast te plaatsen of de koerier toegang te geven tot de praktijkruimte. In deze gevallen is het ook mogelijk om de logistiek van uw werkstukken op een andere manier te laten verzorgen. Neem voor een gepaste manier contact op met onze logistieke afdeling.